سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
صفحه 1 از 61 1231151 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 606

موضوع: سابقه کار ، محاسبه آن و نحوه ارائه مدارک

  1. Top | #1

    تاریخ عضویت
    11 2014
    نوشته ها
    32
    میزان امتیاز
    21

    سابقه کار ، محاسبه آن و نحوه ارائه مدارک


    سلام دوستان
    به نظرتون اگر دوران خدمت را به صورت امریه در رشته تخصصی خود بگذرانیم قایل استناد به عنوان سابقه کار جهت مهاجرت می باشد ؟
    سابقه کار در حین تحصیل به چه صورت می باشد آیا مورد قبول می باشد ؟
    رشته نرم افزار
    ویرایش توسط alibbest59 : 2014/11/10 در ساعت 05:42 AM

  2. کاربر مقابل از alibbest59 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    mosafer (2016/05/08)

  3. Top | #2

    تاریخ عضویت
    11 2014
    نوشته ها
    23
    میزان امتیاز
    29
    سلام
    ببین اگه نیازی نداری بهش که اصلا کلا بی خیالش بشو.من خودم امریه داشتم ولی دیدم خیلی سخته حالی کردنش به این اوزیهای صفر و یک بی خیالش شدم.ولی اگه به امتیازش نیاز داری ببین میتونی سابقه بیمه اون مدت رو بدست بیاری.

  4. کاربر مقابل از davood267 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    alibbest59 (2014/11/11)

  5. Top | #3

    تاریخ عضویت
    10 2014
    نوشته ها
    1,245
    محل سکونت
    سیدنی
    تخصص
    Registered Migration Agent
    میزان امتیاز
    2599
    پیشنهاد نمیکنم ، به این دلیل که یکی از اصلی ترین شروط سابقه کار این که Paid باشه . سخته بتونید ثابت کنید که به شما در حین خدمت سربازی حقوق متناسب با کارتون پرداخت میشده . سابقه کار حین تحصیل رو شاید بتونید برای گرفتن اسسمنت استفاده کنید اما اگر ملاک اسس شدنتن مدرک تحصیلیتون باشه ، حتما تاریخی که توسط ACS اعلام میشه به عنوان شروع دوره Skilled Worker بعد از تاریخ اتمام تحصیتون خواهد بود.

  6. 4 کاربر مقابل از دامون عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند .

    alibbest59 (2014/11/11),hamed.simop (2016/07/17),mariya (2017/01/18),test3 (2014/11/10)

  7. Top | #4

    تاریخ عضویت
    11 2014
    نوشته ها
    32
    میزان امتیاز
    21
    یعنی میتونیم برای رجیستر کردن در acs اقدام کنیم ولی acs فقط سابقه کار پس از تحصیل را می پذیرد آن هم با فیش حقوقی و سابقه بیمه ؟
    ویرایش توسط alibbest59 : 2014/11/11 در ساعت 03:19 AM دلیل: تکمیل سوال

  8. Top | #5

    تاریخ عضویت
    11 2014
    نوشته ها
    78
    محل سکونت
    Melbourne
    میزان امتیاز
    24

    سابقه کار ، محاسبه آن و نحوه ارائه مدارک

    سلام دامون جان


    ببخشيد ممكنه يك كمك كوچيك ديگه بفرماييد؟
    من به امتياز ٨ سال سابقه كارم احتياج دارم و براشون بيمه و نامه اشتغال به كار با شرح وظايف هم از ٤ كارفرما دارم.
    علاوه بر اونها آيا لازمه كه قراردادهاي كاري هم براي اين ٤ شركت اراءه بدم و يا صبر كنم آفيسر تشريف بيارن و خودشون بخوان؟

  9. Top | #6

    تاریخ عضویت
    10 2014
    نوشته ها
    1,245
    محل سکونت
    سیدنی
    تخصص
    Registered Migration Agent
    میزان امتیاز
    2599

    سابقه کار ، محاسبه آن و نحوه ارائه مدارک

    یکی از مهمترین و مورد بحث ترین فاکتورهای اخذ امتیاز در پروسه مهاجرت تخصصی ، سابقه کار است .
    در سیستم امتیاز بندی مهاجرت تخصصی ، برای سه سال سابقه کار مورد تایید خارج از استرالیا ، 5 امتیاز ، برای 5 سال ، 10 امتیاز و جهت هشت سال سابقه کار ، 15 امتیاز در نظر گرفته شده است .
    این سابقه کار باید فاکتورهای زیر را داشته باشد :
    1- در سطح تخصصی انجام شده باشد
    2- به صورت فول تایم ( حداقل بیست ساعت در هفته) انجام گرفته باشد
    3- به ازای آن پرداخت در رده فنی انجام گرفته باشد .

    نکات پیرامون :

    در نامه ارزیابی ارائه شده توسط سازمان مربوطه معمولا تاریخی درج میشود که تنها سابقه کار بعد از آن به عنوان سابقه کار تخصصی مورد محاسبه قرار میگیرد . این تاریخ در مورد ACS سختگیرانه محاسبه شده و بسته به نوع مدرک تحصیلی بین دو تا شش سل از اصل سابقه کار کسر میگردد. و سازمانهایی مانند EA این تاریخ را بعد از اخذ مدرک تحصیلی مورد نیاز تعیین میکنند .
    سابقه بیمه یا Social Security Organisation یکی از مدارک شناخته شده و مورد تایید اداره مهاجرت در مورد متقاضیان ایرانست .از جمله مدارک دیگری که میتوان ارائه داد ، فیش حقوقی ، نامه تاییدیه کار از طرف کارفرما با ذکر شرح وظایف ، قرارداد کاری و ... هرچقدر موارد بیشتری ارائه شود احتمال بررسیهای بیشتر از طرف اداره مهاجرت تقلیل میابد .

  10. 7 کاربر مقابل از دامون عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند .

    Amin65 (2015/10/04),Faraji101511 (2016/05/05),FereshtehE (2016/11/15),LightMoon (2015/06/05),mazdak2536 (2014/12/17),nima (2015/01/11),zahramosavi (2016/01/12)

  11. Top | #7

    تاریخ عضویت
    11 2014
    نوشته ها
    78
    محل سکونت
    Melbourne
    میزان امتیاز
    24
    دامون عزیز ضمن تشکر از راهنمایی های خوبتون
    با توجه به اینکه من برای کل 4 تا شرکتی که توش شاغل بودم نامه اشتغال به کار با شرح وظایف و بیمه دارم آیا صلاح می دونید که قرارداد هم ترجمه کنم و بفرستم؟
    مشکلم اینه که از 2 تاشون قرارداد مهر و امضا شده ندارم و باید برم دنبالش و مطمئن نیستم بعد از گذشت چند سال بهم قرارداد بدن.
    می ترسم اگه اون 2 تایی که دارم رو بفرستم بگن که 2 تای دیگه رو هم باید ارائه بدم.

  12. Top | #8

    تاریخ عضویت
    10 2014
    نوشته ها
    1,245
    محل سکونت
    سیدنی
    تخصص
    Registered Migration Agent
    میزان امتیاز
    2599
    سلام

    من فکر میکنم که فعلا کفایت میکند . البته فیش حقوقی هم برای هر سال یک عدد اگر بفرستید بسیار عالیست .

  13. 2 کاربر مقابل از دامون عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند .

    LightMoon (2015/06/05),shohi (2014/11/18)

  14. Top | #9

    تاریخ عضویت
    11 2014
    نوشته ها
    30
    میزان امتیاز
    58
    Shoshi،
    دوست خوبم، در تایید صحبت های دامون عزیز، فکر کنم بهتره واسه اطلاعات بیشتر در مورد مدارک مورد نیاز برای ویزایهای 190 و 189 به سایت های زیر مراجعه کنید:
    Skilled Nominated visa (subclass 190) document checklist
    Skilled Nominated Visa (subclass 189) document checklist


    در مورد سوالتون:
    Employment references must meet the following requirements

    • be written on the official letterhead of the company or government department providing the reference

    • the letterhead should indicate clearly the full address of the company and any telephone, fax numbers, e-mail and website addresses

    • the name and position of the person authorised to sign the employment reference should be typed or stamped below that person’s signature

    • the contact telephone number of the person writing the reference should be included in the letter

    • the letter should indicate the exact period of employment (including whether permanent or temporary, full or part-time), position(s) held, the duties undertaken and the salary earned - positions should not be described by generic titles (eg. research officer, public servant) but according to the nature of the duties undertaken (eg. research chemist, accounts clerk); and

    • a payslip from your current employment should also be included – this is especially important from applicants working in government departments

      پیروز و سربلند باشید
    ویرایش توسط comet : 2014/11/18 در ساعت 08:26 AM

  15. 5 کاربر مقابل از comet عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند .

    LightMoon (2015/06/05),mazdak2536 (2014/12/17),mhsafari (2015/11/02),shohi (2014/11/18),دامون (2014/11/18)

  16. Top | #10

    تاریخ عضویت
    11 2014
    نوشته ها
    78
    محل سکونت
    Melbourne
    میزان امتیاز
    24
    نقل قول نوشته اصلی توسط comet نمایش پست ها
    Shoshi،
    دوست خوبم، در تایید صحبت های دامون عزیز، فکر کنم بهتره واسه اطلاعات بیشتر در مورد مدارک مورد نیاز برای ویزایهای 190 و 189 به سایت های زیر مراجعه کنید:
    Skilled Nominated visa (subclass 190) document checklist
    Skilled Nominated Visa (subclass 189) document checklist


    در مورد سوالتون:
    Employment references must meet the following requirements

    • be written on the official letterhead of the company or government department providing the reference

    • the letterhead should indicate clearly the full address of the company and any telephone, fax numbers, e-mail and website addresses

    • the name and position of the person authorised to sign the employment reference should be typed or stamped below that person’s signature

    • the contact telephone number of the person writing the reference should be included in the letter

    • the letter should indicate the exact period of employment (including whether permanent or temporary, full or part-time), position(s) held, the duties undertaken and the salary earned - positions should not be described by generic titles (eg. research officer, public servant) but according to the nature of the duties undertaken (eg. research chemist, accounts clerk); and

    • a payslip from your current employment should also be included – this is especially important from applicants working in government departments

      پیروز و سربلند باشید
    مرسی دوست عزیز از رفرنس عالیتون
    فقط توی نامه های اشتغالی که من گرفتم میزان حقوق ذکر نشده و در مورد مالیات هم فقط نوشته که برابر قوانین از حقوقشون کسر شده.
    اینا کافیه یا باید مدرک دیگه ای هم تهیه کنم؟

صفحه 1 از 61 1231151 ... آخرینآخرین

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •