سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
صفحه 2 از 65 نخستنخست 12341252 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 645

موضوع: سابقه کار ، محاسبه آن و نحوه ارائه مدارک

  1. Top | #11

    تاریخ عضویت
    11 2014
    نوشته ها
    30
    میزان امتیاز
    58
    نقل قول نوشته اصلی توسط shohi نمایش پست ها
    مرسی دوست عزیز از رفرنس عالیتون
    فقط توی نامه های اشتغالی که من گرفتم میزان حقوق ذکر نشده و در مورد مالیات هم فقط نوشته که برابر قوانین از حقوقشون کسر شده.
    اینا کافیه یا باید مدرک دیگه ای هم تهیه کنم؟
    دوست من، از لحاظ تخصصی تجربه کافی در این ضمینه ندارم ولی مواردی رو دیدم که بعلت ناقص بودن نامه سابقه کارشون (نداشتن شرح وظایف)، ازشون خواسته شده که Statutory Declaration پر کنند. ولی در مورد میزان حقوق، نظر شخصیه من اینه که در صورت ارسال یک فیش حقوقی مهر شده برای هر سال بهمراه نامه سابقه کار، مشکلی نخواهد بود. با این وجود جهت دریافت اطلاعات دقیق تر از دامون سوال کنید.
    پیروز و سربلند باشید

  2. کاربر مقابل از comet عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    shohi (2014/11/19)

  3. Top | #12

    تاریخ عضویت
    11 2014
    نوشته ها
    78
    محل سکونت
    Melbourne
    میزان امتیاز
    25
    نقل قول نوشته اصلی توسط comet نمایش پست ها
    دوست من، از لحاظ تخصصی تجربه کافی در این ضمینه ندارم ولی مواردی رو دیدم که بعلت ناقص بودن نامه سابقه کارشون (نداشتن شرح وظایف)، ازشون خواسته شده که Statutory Declaration پر کنند. ولی در مورد میزان حقوق، نظر شخصیه من اینه که در صورت ارسال یک فیش حقوقی مهر شده برای هر سال بهمراه نامه سابقه کار، مشکلی نخواهد بود. با این وجود جهت دریافت اطلاعات دقیق تر از دامون سوال کنید.
    پیروز و سربلند باشید
    اوکی دوست عزیز اگه درست متوجه شده باشم یعنی:
    اگه توی نامه اشتغال به کارم میزان حقوق ذکر شده باشه نیازی به ارسال فیش حقوقی قاعدتا نباید باشه و اگه ذکر نشده باشه فیش حقوقی تکمیل کننده نامه اشتغال به کار هستش
    اخه من توی 2 تا از نامه هام میزان حقوق ذکر شده و توی 2 تاشون نشده

    من در مورد این Statutory Declaration اطلاعاتی ندارم میشه بفرمایید چی هستش و در چه مواقعی درخواست پر کردنش رو می دن؟

  4. Top | #13

    تاریخ عضویت
    11 2014
    نوشته ها
    30
    میزان امتیاز
    58
    نقل قول نوشته اصلی توسط shohi نمایش پست ها
    اوکی دوست عزیز اگه درست متوجه شده باشم یعنی:اگه توی نامه اشتغال به کارم میزان حقوق ذکر شده باشه نیازی به ارسال فیش حقوقی قاعدتا نباید باشه و اگه ذکر نشده باشه فیش حقوقی تکمیل کننده نامه اشتغال به کار هستشاخه من توی 2 تا از نامه هام میزان حقوق ذکر شده و توی 2 تاشون نشدهمن در مورد این Statutory Declaration اطلاعاتی ندارم میشه بفرمایید چی هستش و در چه مواقعی درخواست پر کردنش رو می دن؟
    سلام دوست عزیز،
    بنا به template مشخص شده از سوی سازمان مهاجرت، شما نیاز دارید که میزان حقوق دریافتی رو در نامه سابقه کار قید کنید و فیش حقوقی نیز بهتره (من فکر میکنم لازمه) که با این نامه همراه باشه مخصوصا واسه افرادی که در جاهای دولتی کار میکنند. اگه دسترسی دارید به محل کارهایی که نامه بدون ثبت میزان حقوق به شما دادند، سعی کنید یک نامه جدید با فرمت خواسته شده دریافت کنید. اگه نداشته باشید هم در صورتیکه فیش حقوقی مهر شده بهمراه مدارک ارسال شه میتونه تا حد زیادی شک آفیسر رو از بین ببره و مدرک دیگه ای از شما درخواست نکنه. هرچقدر مدارک ارسالی مرتبط کامل تر باشه مثل ترجمه قرارداد، سابقه بیمه، فیش حقوقی و ... در این مسیر راه گشاست.
    در مورد Statutory Declaration، یک فرم هست که در جهت اعلام صحت اطلاعات submit شده توسط فرد به سازمان مهاجرت، از متقاضی خواسته میشه که پر کنه (البته استفادش فقط محدود به مهاجرت نمیشه). پر کردن این فرم معمولا در سفارت استرالیا (خارج از استرالیا) یا مراکز سازمان مهاجرت (در استرالیا) با حضور شاهد از طرف کارکنان اون قسمت انجام میشه. معمولا در صورتیکه اطلاعات ارائه شده توسط متقاضی بنا به دلایلی ناقص باشه و نشه اونا رو اثبات کرد، از فرد خواسته میشه که با پر کردن این فرم، صحت این اطلاعات رو تایید کنه. از اونجا که توی شرکت نفت کار میکنم که یک شرکت دولتیه و در دادن اطلاعات کاملا محدود عمل میکنه، همکارانی رو دیدم که مجبور شدن برن سفارت و این فرم رو پر کنند، چون در نامه اشتغال بکار صادر شده توسط امور اداری، خیلی از موارد خواسته شده (مخصوصا شرح وظایف) به راحتی درج نمیشه. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد Statutory Declaration به لینک های زیر مراجعه کنید:
    Definition by DIBP
    Definition by Wikipedia
    The consequences of making a false statement in a declaration
    A sample of statutory declaration form for Character Check

    پیروز و سربلند باشید

  5. 3 کاربر مقابل از comet عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند .

    Faraji101511 (2016/05/05),shohi (2014/11/22),دامون (2014/11/22)

  6. Top | #14

    تاریخ عضویت
    11 2014
    نوشته ها
    78
    محل سکونت
    Melbourne
    میزان امتیاز
    25
    یک سوال دیگه دارم
    اگه بیمه هایی که برای یک نفر رد میشه 1-2 ماه همپوشانی داشته باشه (یعنی برای 1-2 ماه از 2 شرکت متفاوت بیمه برای اون شخص رد بشه) مشکلی پیش میاد؟
    اگر بگیم که مثلا از شرکت اول مرخصی بدون حقوق گرفته بودیم (که قانونا باید بیمه در این مدت رد بشه) قبول می کنند؟
    یا اینکه بگیم بعد از ظهرها برای تحویل کار به شخص جایگزین می رفتیم و از اینجور بهونه ها؟

    ممنون
    ویرایش توسط shohi : 2014/11/22 در ساعت 09:03 PM

  7. Top | #15

    تاریخ عضویت
    11 2014
    نوشته ها
    78
    محل سکونت
    Melbourne
    میزان امتیاز
    25
    یک سوال تخصصي داشتم

    در مورد بیمه دوران بارداری هم اگه اطلاعاتی دارید ممنون می شم بفرمایید
    چون برامون بیمه رد میشه جزء سابقه کارمون هست یا از کل سابقه کار کمش می کنن؟
    چون توی نامه ای که از تامین اجتماعی می گیریم قشنگ نوشته از این تاریخ تا این تاریخ بیمه دوران زایمان

    ممنون
    ویرایش توسط shohi : 2014/11/26 در ساعت 02:50 PM

  8. Top | #16

    تاریخ عضویت
    11 2014
    نوشته ها
    140
    میزان امتیاز
    87
    سلام به همه دوستان خوب
    من یه ابهام رو موضوع سوابق کاریم دارم لطفا منو راهنمایی کنید
    من از سال 83 سابقه بیمه دارم تو چند شرکت مختلف خصوصی
    مشکل اصلی اینجاست که من از سال 88 به بعد دارم به صورت مستقل کار می کنم ولی بیمم تا اواخر 91 تو یه شرکت و از اون موقع تا الان هم تو یه شرکت دیگه داره رد میشه که از دوستان من هستند و هر دو شرکت هم با شغل من مرتبط هستند
    کاری که می خوام بکنم اینه که از اونها نامه های اشتغال به کار و یک سری فیش حقوقی صوری بگیرم
    شما توصیه ی بهتری دارید؟
    ممنون می شم

  9. Top | #17

    تاریخ عضویت
    11 2014
    نوشته ها
    78
    محل سکونت
    Melbourne
    میزان امتیاز
    25
    نقل قول نوشته اصلی توسط shohi نمایش پست ها
    یک سوال تخصصي داشتم

    در مورد بیمه دوران بارداری هم اگه اطلاعاتی دارید ممنون می شم بفرمایید
    چون برامون بیمه رد میشه جزء سابقه کارمون هست یا از کل سابقه کار کمش می کنن؟
    چون توی نامه ای که از تامین اجتماعی می گیریم قشنگ نوشته از این تاریخ تا این تاریخ بیمه دوران زایمان

    ممنون
    دامون عزیز ممنون میشم راهنمایی ام بفرمایید

  10. Top | #18

    تاریخ عضویت
    10 2014
    نوشته ها
    1,249
    محل سکونت
    سیدنی
    تخصص
    Registered Migration Agent
    میزان امتیاز
    2629
    نقل قول نوشته اصلی توسط shohi نمایش پست ها
    دامون عزیز ممنون میشم راهنمایی ام بفرمایید
    دوران مرخصی بدون حقوق و بارداری مشخصا ذکر شده که جزو سابقه کار محسوب نمیشه .

  11. کاربر مقابل از دامون عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    shohi (2014/11/26)

  12. Top | #19

    تاریخ عضویت
    11 2014
    نوشته ها
    78
    محل سکونت
    Melbourne
    میزان امتیاز
    25
    نقل قول نوشته اصلی توسط دامون نمایش پست ها
    دوران مرخصی بدون حقوق و بارداری مشخصا ذکر شده که جزو سابقه کار محسوب نمیشه .
    آقای دامون عزیز میشه کاری کرد که متوجه نشن اون 6 ماه مال بارداری بوده؟
    مثلا بیمه تامین اجتماعی رو ارائه نداد؟
    یا یک جوری نامه از تامین اجتماعی گرفت که اون توش نباشه؟

    یا حتی بگیم توی اون دوران به صورت پارت تایم از خونه کار می کردیم؟

  13. Top | #20

    تاریخ عضویت
    10 2014
    نوشته ها
    1,249
    محل سکونت
    سیدنی
    تخصص
    Registered Migration Agent
    میزان امتیاز
    2629
    ببینید تو دستورالعملها مشخصا مرخصی بارداری ذکر شده . تنها چیزی که میتونم اضافه کنم اینه که تاکید کنم اگر به هر طریقی آفیسر پی ببره که شما در بازه ای از کارتون مرخصی بارداری بوده اید . اون قسمت رو میتونه کم کنه از کل دوران کاری که اعلام کردید .

  14. کاربر مقابل از دامون عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    shohi (2014/11/26)

صفحه 2 از 65 نخستنخست 12341252 ... آخرینآخرین

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •