سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
صفحه 12 از 12 نخستنخست ... 2101112
نمایش نتایج: از 111 به 115 از 115

موضوع: بانک ها

  1. Top | #111

    تاریخ عضویت
    08 2015
    نوشته ها
    81
    تخصص
    :)
    میزان امتیاز
    108
    افشين:
    بچه ها نظرتون راجع به حساب
    nab classic everyday account
    چیه
    ادي ميگه :
    هرجا می‌گیری چک کن ماهانه fee نداشته باشه
    مثلا commsbank اگه کمتر از ماهی 2000 بره تو حسابت ماهی 4 دلار باید بدی ولي نب نميخواد فك كنم.

    مهران در ادامه صحبت ادي :
    هرجا می‌گیری چک کن ماهانه fee نداشته باشه
    مثلا commsbank اگه کمتر از ماهی 2000 بره تو حسابت ماهی 4 دلار باید بدی
    نب کلا فی نداره و خیلی هم عالیه برای شروع، بعضی بانک ها بابت حساب سیوینگ شون هزینه ترانزاکشن میگیرن که نب اونم نداده

    افشين ميپرسه:
    دوستان منظور اینا چیه ؟
    NAB iSaver - a high interest online savings account with no transaction or account service fees.

    NAB Reward Saver - a savings account with branch access that rewards you with bonus interest for regular deposits.
    رضا :
    2 نوع اکانت دارن معمولا بانکها با اسمای مختلف یکیش حساب روزمره هستش که سودش کمتره و دبیت رو اون هستش و دومی سیور هستش که سودش بیشتر ولی دبیت مستقیم نداره یا باید بری بانک یا ترنسفر کنی به دبیتت ...

    مهران :
    گفتم دیگه، بعضی بانک ها برای هر ترانزاکشن پول میگرن، یعنی هربار که شما پول منتقل کنی باید پول بدی، ولی نب همچین پولی نمیگیره.
    اون بونوس هم اینجوری که هر 4 ماه میری شعبه و ری اینتردیوس میکنی و سود بالاتری، فکر کنم 2.5 درصد، میده

    رضا در جواب ادي ميگه :

    در مقابل امکاناتی که میده زیاده؟ ثانیا 2000 تا در ماه نباید پول تو حسابت باشه باید 2000 تا گردش حساب داشته باشی! تا وقتی حقوق نگرفتی میتونی مثلا با حساب همسر یا یک حساب دیگه بازی کنی

    ادي:
    بین امکانات nab. و comms چه تفاوت هایی هست؟ البته غیر از اینترنت بنکینگ که خب مثل بنز به پیکان می مونه

    رضا :
    موبال بانکینگ ... اینترنت بانکینگ ... دسترسی به کام سک (مال خرید و فروش سهام) ،ریوارد واسه وام گرفتن، اینترست بیشتر واسه گول سیور ... تعداد ای تی ام بیشتر در سطح شهر ... )

    ادي:
    منی تنکس راست میگین
    من به تعداد ای تی ام دقت نکرده بودم، جدا مهمه
    مخصوصا وقتی کارمزد باید بدی

    رزيتا :
    کد وم اینترنت بانکینگ نداره؟

    رضا :
    هر دو دارن ولی کلا از نظر تکنولوژی و امکانات CBA حرف اول را میزنه

    ادي :
    فک کنم کیفیت منظورشون بود
    مال کامزبنک خیلی ایزی تو یوز تره

    محمد:
    من هنوزم نب دارم اوكي هست ، هر چقدر بقيه جاها خوب باشه دليلي نداره كارمزد الكي بديم!

    رضا :

    من الان رو CBA هستم و تا الان شارژ ندادم! کافی بدونید چیکار کنید ... اگه 2000 تا دارید و مثلا همسرتونم حساب داره هر ماه یکبار بریزید تو این بعد برگردونید تو اونیکی

    رزيتا :
    2000 تا و بالاتر باید این کار رو کرد؟ متوجه ام . ظاهرا باید در گردش باشه

    مهران در جواب رضا :

    چرا اینقدر سخت؟ از حساب سیوینگ ببر توی کارت و بعد فردا برش گردون، خلاص

    در ضمن من به دوستان متاهل پیشنهاد میکنم دستکم حساب اول رو جوینت باز کنید

    محمد :
    سپاس، اما چرا مهران جان؟

    مهران :
    مثلا یک کار حضوری دارید، یکی مشغول هست، اون یکی میره،...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. کاربر مقابل از maryam.K عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    Migrant (2016/06/26)

  3. Top | #112

    تاریخ عضویت
    08 2015
    نوشته ها
    81
    تخصص
    :)
    میزان امتیاز
    108
    رضا تو گروه تلگرام :

    یه چند تا مورد در خصوص آیدنتیتی وریفیکیشن در استرالیا:

    هیچ مرکزی حق پرسیدن شماره اکانت پسورد اینترنتی رمز اول پین کد را نداره حتی خود بانک!
    در صورتی که از بانک تماسی دریافت کردید و شک کردید اسم واحد تماس گیرنده را بپرسید و به شماره ای که مطمین هستید مال بانکه خودتون تماس بگیرید و صحبت کنید این حق شماست
    اطلاعاتی که از شما میپرسن اصولا در حد 3 مورد از موارد زیر هستش
    نام کامل
    تاریخ تولد
    آدرس محل سکونت
    شماره تلفن
    شماره کارت
    دقت کنید این اطلاعات را نباید به واحدهای مارکتینگ یا شرکتهای جانبی بدید
    فقط اطلاعات را به مراکزی بدید که ازشون سرویس دارید چون مابقی اصلا دلیلی نداره شما را وریفای کنن مگر پلیس یا سازمانهای دولتی که مجددا شما میتونید ازشون عدر خواهی کنید و بگید واسه اطمینان از پرایویسی خودتون تماس میگیرید
    تو استرالیا بدون داشتن رمز شما میشه فقط با 3 تا چیز از حساب شما پول برداشت 1. شماره کارت 2. تاریخ انقضا 3. CVV که پشت کارت هستش پس در صورت مفقودی سریعا حساب را ببندید و این اطلاعات را به هیچ کس ندید
    واسه انتقال وجه شما فقط باید شماره اکانت و BSB را بدید نه شماره کارت و اطلاعات دیگه!
    حسابتون را به شکل مداوم چک کنید و در صورت وجود ترنزکشن مشکوک سریعا به بانک اطلاع بدید
    شماره مدیکر، پرایویت هلث و سنترلینک و کد سوپر انیوشن و اصولا هر نوع شماره اکانت و کد شناسایی جزو کانفیدنشیال اینفو هستن و فقط در صورت نیاز به شرکت مربوطه باید داده بشه
    از خرید از سایتهای ناشناس بصورت مستقیم جدا خودداری کنید و حتما از سرویسهای پیپل یا مسترپس استفاده کنید
    شماره فوتو ایدی و لایسنس را به هر کسی ندید و شماره پشت این کارتها را به هیچکس بجز آرتی ای و پلیس اعلام نکنید

    ساناز:
    يه موضوع عجيب براي يكي از دوستام اتفاق افتاده.. از يه جايي درخواست خدمات كرده و اونها شماره اكونت و BSB رو ازش گرفتن و أز حسابش پول برداشت كردن اين ممكنه مگه؟؟

    رضا:
    بعید میدونم ... کسی نمیتونه با شماره اکانت و BSB پول برداشت کنه مگر کامپلاینس داشته باشه که اونوقت تراستد هستش

    هوتن:
    شدن كه ميشه فقط بايد اجازه كتبي داده باشه، من الان اجاره خونم رو همينطوري دايركت دبيت كردم، فقط با شماره حساب و bsb برميدارن.

    رامين:
    اره. به هیچ عنوان شماره کارت رو به هیچ کمپانی ندید. حتی واسه ی اپلیکیشن های موقت. من حتی دایرکت هم استفاده نمیکنم. اون agreement رو که اوکی میدی معلوم نیست توش چیا نوشتن که واسه ی خودشون برداشت میکنن. حالا بدویم بریم دنبالش که چرا کم کردن ، و ایا اصن میشه پس گرفت یا نه. داستانه واسه ی خودش. دقت کنید برای این قضیه.

    هوتن:
    هر شرکتی اجازه برداشت به صورت دایرکت دبیت نداره. همینطوری نیست که من بیام از شما امضا بگیرم و بعد برم برداشت کنم از حسابت. بانک قبل از اینکه این اجازه رو بده verify میکنه شرکت رو. ضمن اینکه فرم دایرکت دبیت فقط شامل شمار حساب و bsb و آدرس و امضاست و بند و تبصره خاصی نیست توش. یک روال کاملا عادی برای پرداخت هزینه است. بنظرم خیلی داستان رو پلیسی و جنایی نکنیم.

    رضا:
    بلی شرکتهایی که اصطلاحا کامپلانیس گرفته باشن میتونن که یک پروسه وحشتناک داره! واسه همین بی اس پی و اکانت نامبر خیلی مهم نیست دست کسی بیفته چون یه سیستم اتوماتیک فراود چکینگ انجام میده و غیر از این شرکتها کسی نمیتونه تزنزکشن بزنه

    علي:
    با این حساب هر جا اعتماد نداریم بهتره شماره حساب بدیم به جای‌ اطلاعات کارت؟

    رضا:
    کلا جایی که اعتماد ندارید اولا واسه چی بدید ولی در کل بلی شماره کارت و اطلاعات غیر از این 2 تا نباید داده بشه حتی اگر اعتماد داشته باشید.
    اینو توی برگه های بانکیتون هم ذکر کردن

    هوتن:
    مهم اینکه به کجا پرداخت میکنی، من خودم، اجاره خونه و هزینه اینترنت خونه رو دایرکت دبیت کردم. ولی قبض ها رو خودم میدم. علتش اینکه اون دو تای اول مبلغش کامل مشخصه و بالا پایین نداره. ولی برق و گاز چون براساس شماره کنتور قبض میاد و ممکنه تو خوندن اشتباه پیش بیاد، ترجیح میدم خودم پرداخت کنم.
    توصیه شده جاهایی که اعتماد ندارید تا اونجایی که میشه با paypal پرداخت کنید

    علي:
    هر ماه میرید چک میکنید شماره ها رو؟ تا حالا پیش اومده اشتباه خونده باشن براتون؟

    هوتن:
    نه دیگه اینطوری. مصرف دست آدم هست که مثلا برق میانگین ماهی بین 60 تا 70 دلار میشه یهویی بیاد 200 باید چک کرد. من نشنیدم تا الان.

    علي:
    کلا این سیستم بانکداریشون خیلی عجیب غریبه! همه چی رو آفلاین کردن آدم گیج میشه همیشه باید حساب حداقل تا ۴-۵ روز تراکنش های قبلیت رو داشته باشی!!

    هوتن:
    سعی کن تا جایی که میتونی paypass پرداخت نکنی. اگر eftpos بزنی. همون لحظه کم میشه و دیگه مجبور نیستی حساب نگه داری

    علي:
    ؟ Eftpos چی هست؟ من همش پی پس میزدم

    رضا:
    کارتت را یا بکش یا بزن تو خشاب کارت

    هوتن:
    همون کارت کشیدن خودمون. کارت میکشی رمز میزنی

    مايك:
    آقا رضا لطف ميكني در مورد سيستم PayPal هم بيشتر توضيح بدي؟ چطوري بايد اكانت گرفت؟

    رضا:

    پیپل یه سیستم فری برای مصرف کننده هستش و یک سایت که فول کامپلاینس داره و مرچنت تراستدی هستش ... شما یک اکانت باز میکنی و اطلاعات حسابت را میدی به پیپل... بعد وقتی میخواهین خرید کنید سایتهایی که پیپل قبول میکنن موقع پرداخت شما را انتقال میدن به پیپل و شما تو پیپل لاگین میکنین و بعد از تایید مبلغ اجازه پرداخت میدید
    این نه تنها باعث میشه اطلاعات حسابتون را به سایتها ندید بلکه پیپل واسه شما گارانتی داره و اگر ترنزکشن اشتباهی وجود داشته باشه موظفه بلافاصله پول را به شما برگردونه!

    برید تو سایت paypal.com.au و یه اکانت باز کنید





    شري:

    بعضي وقتا تو آپشن هاشون چيزي مثل پي پال ندارن
    من ميخواستم جا رزرو كنم براي مسافرت و تو سايت اون هتل فقط ميشد شماره كارت بديم براي پرداخت هزينه و ناچار دادم

    دامون:
    روي پرداخت انلاين از وليد بودن https مطمين باشيد

    شري:
    ميشه راحت درخواست تعويض كارت بديم؟

    هوتن:
    نه. بگو قبلی کار نمیکنه. اونو میسوزونن، یه جدید بهت میدن.

    از طریق اینترنت بانک هم میتونی تقاضا بدی







    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. کاربر مقابل از maryam.K عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    captainm (2016/11/22)

  5. Top | #113

    تاریخ عضویت
    11 2014
    نوشته ها
    180
    تخصص
    -
    میزان امتیاز
    213
    کسی اطلاعی داره که آیا میشه از ایران به حساب بانکی Westpac دسترسی داشت؟
    من تو استرالیا تو این بانک حساب باز کرده بودم. آیا الان می تونم به پولم دسترسی داشته باشم؟
    ویرایش توسط Libra : 2016/11/17 در ساعت 05:43 AM

  6. Top | #114

    تاریخ عضویت
    07 2015
    نوشته ها
    156
    محل سکونت
    استرالیا
    تخصص
    مهندس
    میزان امتیاز
    56
    نقل قول نوشته اصلی توسط Libra نمایش پست ها
    کسی اطلاعی داره که آیا میشه از ایران به حساب بانکی Westpac دسترسی داشت؟
    من تو استرالیا تو این بانک حساب باز کرده بودم. آیا الان می تونم به پولم دسترسی داشته باشم؟
    اگر منظورتون از دسترسی، انتقال پول به ایران میباشد، خیر نمیتونید. البته میتوانید پول را به حساب یک صراف در استرالیا بریزید و اونها توی ایران به شما تحویل بدهند. اگر هم منظورتون فقط باز کردن سایت بانک و جابجایی پول در خود حسابهای بانکی استرالیا هست، بله اینو میتونید انجام بدید.

  7. کاربر مقابل از captainm عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:

    Libra (2016/11/22)

  8. Top | #115

    تاریخ عضویت
    05 2016
    نوشته ها
    1
    تخصص
    developer
    میزان امتیاز
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط afshin_zavar نمایش پست ها
    یه تجربه ی خیلی عجیب داشتم!

    چند ماه پیش، تونستم توی WestPac (تنها بانکی که از ایران قبول میکرد) حساب باز کنم
    همه چیز نرمال بود و چندین بار وارد اکانتم شدم و اسکرین شات هم داشتم.
    تا اینکه چند روز پیش به حساب دامون عزیز در ایران، پول واریز کردم که زحمت انتقالش رو بکشه.

    از دو روز پیش، هرچی با CustomerID و Password ی که مطمون بودم درستن، وارد میشدم، پیغام میداد که مشکلی پیش اومده!
    چند بار با استرالیا تماس گرفتیم و گفتن که اصلا چنین اکانتی وجود نداره !! هرچی میگفتم اسکرین شات گرفتم. قبول نمیکرد!

    با رضای نازنین و جورج صحبت کردم. رضا با موبایلم در ایران تماس گرفتن و قضیه رو جویا شدن و بعدش از طرف من به بانک استرالیا زنگ زدن، بانک هم همون حرفها رو تکرار کرد!
    خلاصه متوجه شدیم که به دلایل نامعلوم! بانک، بدون اطلاع و بصورت یک طرفه، اکانت رو حذف کرده ! و از اون طرف وجهی که دامون انتقال میدن، برگشت میخوره

    نتیجه ی کار این شد که از دامون جان خواهش کردم، وجه رو نگه دارن تا بعد از مراجعه به استرالیا و افتتاح حضوری، منتقل کنن. واقعا شانس آوردم که وجه رو به دامون سپرده بودم.
    افشین جان من صفحه ثبت نام بانک رو دیدم، گفته حداکثر تا 6 ماه بعد از افتتاح حساب باید پول واریز کنید. شما چند ماه بعد خواستین واریز کنید؟ اگر از این مدت گذشته بوده طبیعیه که حساب رو پاک کنن

صفحه 12 از 12 نخستنخست ... 2101112

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •